کودکان

سلام به وبلاگ من خوش اومدید.من تو وبلاگم هر چیزی که مخصوص شما کوچولو ها باشه دارم.لطفا اگه کم و کسری هست اطلاع بدید.

کودکان

سلام به وبلاگ من خوش اومدید.من تو وبلاگم هر چیزی که مخصوص شما کوچولو ها باشه دارم.لطفا اگه کم و کسری هست اطلاع بدید.

آموزش نقاشی

آموزش نقاشی در ادامه ی مطلب

چطور یک ماشین کارتونی ساده و زیبا بکشیم؟


گام اول :

رسم خطوط خمیده برای بدنه ی ماشین.



 

گام دوم :

رسم بدنه ی ماشین و چراغ های جلو.



 

گام سوم :

رسم شیشه های ماشین.

گام چهارم :
اضافه کردن سایر جزئیات .



 

 

گام پنجم :

پاک کردن خطوط اضافه و رنگ آمیزی


چطور یک کفشدوزک ساده و زیبا بکشیم؟

پاک کردن خطوط اضافی و رنگ آمیزی.


چطور یک گوسفند کارتونی زیبا و ساده بکشیم؟


 برای رسم این گوسفد ساده از دو دایره استفاده می کنیم.یکی برای بدن گوسفند و دومی برای سر اون.

بعد دور بدن او را موج دار می کنیم که نشون دهنده ی پشم روی تن او باشد.

در گام بعد پاها،چشم ها و در آخر هم گوش گوسفند را رسم کنید .


چطور یک مزرعه ی زیبا،ساده و جذاب بکشیم؟


گام اول:

مانند تمام آموزش های قبلی،با رسم خطوط و اشکال فرضی شروع می کنیم.

گام دوم :

با استفاده از خطوط ،طرح  های ساده را رسم می کنیم.بدون در نظر گرفتن جزئیات.

 

 

گام سوم:

شروع به رسم جزئیات می کنیم.

گام چهارم :

رنگ آمیزی کنید.

 


چطور یک بچه پنگوئن زیبا بکشیم؟

گام اول :

کشیدن یک طرح کلی با استفاده از خطوط ساده برای طراحی راحت تر.

گام دوم :

طراحی را جزئی تر دنبال کنید.

گام سوم:

اجزای صورت را کامل کنید.

گام پنجم :

خطوط اضافه را پاک کنید و رنگ آمیزی کنید.

 


چطور یک گاو کارتونی زیبا و ساده بکشیم؟


 گام اول:

طراحی را با رسم خطوط و شکل های فرضی شروع می کنیم.

 گام دوم :

مراحل رسم بدن گاو را مطالق شکل ها دنبال کنید.

گام سوم:

پاک کردن خطوط اضافی و رنگ آمیزی این گاو زیبا.

 

با تشکر از

ninipaint.com




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد